piatok 12. novembra 2010

Malé radosti...

Nedávno z jedného manželovho kamaráta vyliezlo, že pracoval ako export import pre Zaru a Massimo Dutti a že poškodené veci odtialˇ rovno vyhadzovali a on si niektoré ponechal..Otravovala som ho dovtedy, kým mi ich nedoniesol, ako slˇúbil..:D.Poškodené boli len velˇmi minimálne..
Tričko z čistého hodvábu je zo Zary, doplnky sú Massimo Dutti..A nemusím snádˇ ani hovoritˇ akú neuveritelˇnú radostˇ som z vecičiek mala...





4 komentáre:

  1. wooow!!!! tak to uz je ina pracovna pozicia! :D Aj ja chcem takeho kamarata :D ....aaa super ulovky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. práca snov či ako to nazvať:)

    perly sa aj mne páčia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja by som brala takú prácu veru..:D..a z periel som bola najviac hotová..

    OdpovedaťOdstrániť